Friday, October 23, 2009

Jiwaku Kacau

Salam semua..

hari nie pertama kali aku join this blogspot..
almaklum la kengkawan aku semuanya da lame berkecimpung dlm dunia blog nih...
aku je terhegeh² baru nak join..hehe...biase le dok keje kt tmp busy in de world...payah skit nk luangkan masa ber 'blog'...tp ari nie ape yg membuat aku nak & perlu join blog nih bkn la sbb kawan² but i'm think...blog adalah salah 1 port untuk kita memberi pendapat,berkongsi pandangan @ resipi masakan air tangan sendiri hehe @ luahan rasa hati...hmm da mcm diari plak (tp nih jenis elektronik)& membebel ttg ape yang berlaku dlm hidup kita seharian..hehe..yang kdg² membuatkan identiti & perjalanan idup kita diketahui org lain smda kenalan baru & jugak kenalan lama yg melawat blog kita...tp tue semua x de hal...saje suka² kn??..

hmmmm...so aku pn nk membebel ler jugak...tp bkn merepek la..ahaks...dalam idup nih bkn senang kita nk melalui hari² yang mendatang..tul x?sbb kita sendiri x tau ape yang akn berlaku esok hari...kalu mati x pe...so kita x sempat pun nk pikir...tue pn klu kita cukup amalan di dunia..yg selebihnya lu pikir la sendiri...hehe..& klu panjang umo..ape² pun yg berlaku 'life must be go on'...

nie semua dunia...akhirat x tau lagi mcmn...hmmmmm...ape yg aku nk share dengan kengkawan...ttg attitude manusia nie...ye la nak cite pn smp bila² x abis² kan..tp aku x peduli aku nk bebelkn jugak...wakenabeb!!hehe aku bgtau nih pun untuk mengingatkan diri aku jugak sekiranya aku ditakdirkan mempunyai kekayaan duniawi & gelaran agar aku tidak lupa diri & menindas org lain demi kepentingan diri sendiri..so...masa da time ar (tiru ayat my bespren)...nak cite makan tahun skit..hehe...esok² la eh..aku da nak go back to my sweet home...sweet ke??ehehe whatever...jgn diselubungi diri anda dengan MISTERIIiiiii...

'Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas...walaupun tidak cantik tetapi ia tetap mempunyai sejuta rasa'.

1 comment:

  1. salam qaseh,

    cop dulu, knur jadi 1st follower of your blog...hehe.

    ReplyDelete